flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

 Інформація про порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності.

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічною є інформація, відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні  суб’єктів владних повноважень.
 Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати:
1) ім'я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;
2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати. (Вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит);
3) підпис і дату.
Оскарження рішень розпорядника інформації, дій та бездіяльності.
Згідно з Законом України "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Відповідно до статті 23 Закону України "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
            Для подання інформаційного запиту до Лозівського міськрайонного суду Харківської області:
усно: телефон - (057-45) 2-66-90 Консультанти суду, (057-45) 2-66-90 Старший секретар суду
письмово: інд. 64600, м.Лозова, Харківська область, вулиця Орджонікідзе, № 9 (на конверті вказувати "Публічна інформація");
факс: (057-45) 2-58-83
електронна пошта: inbox@lzm.hr.court.gov.ua
___________________________________________________________________________________________________________
 

 Форма письмового запиту на інформацію (для юридичних осіб)

 

 

Лозівський міськрайонний суд Харківської області

вул.Я.Мудрого, 9   м. Лозова  64600 

________________________________________

(назва юридичної особи, об’єднання громадян)

 ________________________________________

________________________________________

(адреса місця розташування)

___________________________

тел. _______________; е-mail______________

 

  

 

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ 


 

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» прошу надати таку інформацію:

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

Вiдповідь на iнформацiйний запит прошу направити за адресою:

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

Ознайомлен(а) з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більше 10 сторінок.

_________________________________

(підпис представника юридичної особи)         

 

 

 

"____ "_____________ 20___ року           ________­­­­­____                    __________________

                                                                              (підпис)                                    (ініціали, прізвище)

                                                                         

_______________________________________________________________________________________________

 

 Форма письмового запиту на інформацію (для фізичних осіб)

 

Лозівський міськрайонний суд Харківської області

вул.Я.Мудрого, 9  м. Лозова 64600

 ___________________________________________

___________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові запитувача інформації)
який(яка) мешкає за адресою:

___________________________________________

___________________________________________

тел. ________________; е-mail:________________

  

 

 ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

 

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» прошу надати мені наступну інформацію:

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

Відповідь на iнформацiйний запит прошу направити за адресою:

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

Ознайомлений(а) з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання та друк копій документів обсягом більше 10 сторінок.

__________________

(підпис)

 

 

 

"____" ______________ 20___ року        _________                          __________________

                                                                               (підпис)                                (ініціали, прізвище)

 


 
______________________________________________________________________________________________________

ПЕРЕЛІК
документів Лозівського міськрайонного суду Харківської області, що містять інформацію, яка становить службову інформацію

1. Протоколи зборів суддів.
2. Протоколи оперативних нарад суддів та працівників апарату суду.
3. Накази голови суду (особи, що виконує обов’язки голови суду) та керівника апарату суду (особи, що виконує його обов’язки).
4. Алфавітні покажчики судових справ.
5. Журнали розгляду судових справ та матеріалів суддею (журнали судових засідань).
6. Обліково-статистичні картки.
7. Журнали реєстрації вхідної кореспонденції (додаток 1 до п. 2.2 Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України від 27.06.2006 №68 (далі - Інструкція).
8. Контрольні журнали судових справ і матеріалів, переданих для розгляду судді.
9. Журнал обліку заяв про забезпечення позову, доказів у цивільних справах (до подання позовної заяви) (додаток 16 до п.3.3.2 Інструкції).
10. Журнал обліку окремих судових доручень інших судів (додаток 32 до п.3.16 Інструкції).
 11. Журнал обліку подань, заяв і клопотань у порядку виконання судових рішень в адміністративних справах (додаток 25 до п.3.4.4 Інструкції).
 12. Журнал обліку заяв про забезпечення позову, доказів у адміністративних справах (додаток 23 до п.3.4.2 Інструкції).
 13. Журнал обліку подань, заяв і клопотань у порядку виконання судових рішень у цивільних справах (додаток 20 до п.3.3.6 Інструкції).
 14. Журнал обліку апеляцій, апеляційних  і касаційних скарг та касаційних подань прокурора в кримінальних справах (додаток 39 до п.15.1 Інструкції).
 15. Журнал обліку заяв про апеляційне оскарження, апеляційних скарг у цивільних чи адміністративних справах (додаток 42 до п.15.4 Інструкції).
 16. Журнал обліку осіб, яких передано на поруки колективу підприємств, установ, організацій (додаток 45 до п.16.1.19 Інструкції).
 17. Журнал обліку речових доказів (додаток 46 до п.16.1.24 Інструкції).
 18. Журнал обліку виконавчих документів, виданих судом (додаток 48 до п.16.6.3 Інструкції).
 19. Журнал обліку скарг на дії або бездіяльність державного виконавця (додаток 58 до п.3.3.7 Інструкції).
20. Розносна книга для місцевої кореспонденції (додаток 51 до п.18.29 Інструкції).
21. Журнал обліку печаток і штампів суду (додаток 52 до п.21.2 Інструкції).
22. Журнал видачі справ для ознайомлення (додаток 56 до п.23.4 Інструкції).
23.Журнал видачі копій судових документів.
24. Матеріали особових справ працівників суду.
25. Акти знищення судових справ та протоколи постійно діючої експертної комісії щодо передачі до архіву суду справ, документів суду та їх знищення.
26. Графіки чергувань суддів з розгляду подань правоохоронних органів.
27. Акти, доповідні записки, протоколи та інші матеріали щодо вивчення стану організаційного забезпечення діяльності суду.
28. Довідки про роботу суду з розгляду звернень громадян, доповідні записки та узагальнення за результатами вивчення цієї роботи.
29. Документи щодо оформлення дозволу на провадження діяльності, пов’язаної з держаною таємницею.
30. Перелік режимних приміщень, зон, територій.
31. Документи з питань технічного захисту інформації (якщо з своїм змістом не розкривають відомостей, що становлять державну таємницю).
32. Звіти про стан забезпечення охорони державної таємниці.
33. Акти перевірок наявності секретних документів.
34. Листування з органами Служби безпеки України з питання проведення допускової роботи.
35. Номенклатура посад працівників суду, перебування на яких потребує оформлення допуску до державної таємниці.
36. Номенклатура секретних справ.
37. Протоколи засідань експертної комісії з питань державної таємниці.
38. Журнали обліку вхідних і підготовлених секретних документів.
39. Акти знищення секретних документів і справ.
40. Акти за результатами експертної оцінки матеріальних носіїв інформації.
41. Акти з питань здійснення оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності (якщо за своїм змістом не розкривають відомості, що становлять державну таємницю).